Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

fredag 22. april 2011

En rolig påske....

Onsdag padlet jeg en tur i Kåfjord igjen. Flatt vann, og lite å melde fra den turen. Kjedet meg litt. Kjenner at jeg er klar for å pakke telt og utstyr og komme meg på TUR. Det får bli etter påske.


Torsdag dro vi ut med seilbåten. Vi skulle over til småbåthavna for å fylle vann, men fikk motorstopp midt på fjorden. Vi seilte tilbake, mekket litt, og prøvde på nytt. Det så lovende ut, men vi kom seilende tilbake igjen etter kort tid. Ingen båttur, altså.

Marie og Thea ombord

Fiskerjenter og søskenbarn

Jeg tok jentene med ut i robåt i stedet. Lite fisk å få, men en fin kveld på sjøen. Påskeferie er ikke så verst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar