Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

tirsdag 21. juni 2011

Skibsfjordtur i kuling.


Mange dager med festival og annet tull, har holdt meg unna kajakken i en ukes tid. I dag var det kuling og regn, men jeg tok meg en tur til Finnvikneset for å få litt saltvann i ansiktet. Det fikk jeg. Bortsett fra noen tyske fisketurister og to otere, var fjorden ganske tom.


De største sjøene psyker meg fortsatt ut. Det er skummelt å snu seg, og oppdage at det tårner seg opp bak kajakken. Men litt artig er det jo også, så vi holder på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar