Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

onsdag 1. juni 2011

Padledager i mai

En rask opptelling viser at det ble 16 dager med padling i mai. Så lenge jeg skal fortsette i arbeidslivet tror jeg at dette er en slags maksgrense. 38 dager i kajakken hittil i år, og det ser ut til å bli en aktiv sesong. Sommerferien skal imidlertid brukes til seiling, og det er sikkert bare sunt med en pause da.

Surf
Nordkaperne
På Altsula
Nordkapp
Randi på prøvetur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar