Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

lørdag 22. mai 2010

Å reparere nye båta.......

.......Dèt hører ikke hjemme noen steder! Jeg har vært uten mulighet til å bruke min nyinnkjøpte Romany på en stund, pga av en cockpitring som er løs. Valget fra Alfa Fritid var å sende båten tilbake, eller reparere den i Honningsvåg. Lars Eirik påstår at han alltid har hatt en glassfiberbåt og dårlig avstandsbedømmelse, så han har gjort mange slike reparasjoner før. Han fikk saken.

Lars har jobb over hau.

Reentring med malingsrulle

......og når du, Nigel Dennis, leser dette, da skal du vite at jeg tar dette personlig!

5 kommentarer:

  1. Fant endelig bloggen din! bra den! Fin båt!Hilsen anonym (Jørgen)

    SvarSlett
  2. Når æ så den "skaden" så fikk æ løst til å lugge hjærnerystelse på han duden Nigel Dennis.
    ikkeno problem å fikse men......unødvendig.

    SvarSlett
  3. Det går vel litt fort i svingane hos NDK til tider ja.. Men det er jo ikkje slik det skal vere. Får håpe Lars fekk fiksa biffen? :-)

    SvarSlett
  4. Hei, Odin! Det gjenstår å se, for nå skal jeg ut å øve på rulla! Lars er en håndtverker, så jeg tro dette skal bli bra!......og, nei; jeg angrer ikke på kjøpet:-)

    SvarSlett