Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

søndag 3. juli 2011

Padledager i juni

Til tross for Nordkappfestival og annet tull, ble det 10 dager på sjøen i juni. Overnattingsturer til Reinøya, Kobbefjorden og Måsøya ble det også tid til. Et besøk av Jeff Allen var et annet høydepunkt som ga ytterligere motivasjon.

Reinøya
LaukvikaGrotte i TufjordenOlaf i grotta
Finnvikskjæret i kuling
Jeff AllenI FinnvikaKryssing til Måsøy i midnattsolGjesværstappan sett fra Måsøya kl 0100

Ikke så dumt med den kajakken, egentlig......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar