Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

onsdag 13. juli 2011

Svalbard

Carpe Diem
Fredag starter ferien, og turen går til Alta for å pakke ombord i seilbåten "Carpe Diem". Lørdag seiler vi til Sørvær på Sørøya, og søndag går ferden mot Bjørnøya og etterhvert Svalbard. Jeg blir med i 14 dager før jeg flyr hjem til Alta for å feriere med Marie. De fire andre i mannskapet seiler hjem igjen, og regner med å være ute i tre uker totalt.

Anne Lise, Pappa og Marie
Vi satser på å få fisket endel etter Svalbardrøya, så jeg pakker med et par stenger. Ellers blir det sikkert nok å oppleve, og jeg skal legge ut bilder og blogg når jeg er på nett.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar