Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

fredag 13. mai 2011

Rulleøkt

I dag hadde jeg kveldsvakt, men jeg og Lars rakk en rulleøkt på formiddagen. Det er første gang vi har en egen økt bare til sånt, så vi var usikre på hvordan vi skulle gå fram. Kapprulling?
Lars valgte å rulle med åpen glidelås, og det må man bare respektere. Selv er jeg konservativ, og velger lukket drakt. Det viktigste er jo at man har glede av det man driver med.

Det blir nok flere slike økter i fremtiden.

Lars har allerede lagt ut både egne og mine bilder, så jeg legger ut et bilde fra en av de dårligste sommerdagene i Østerelva i manns minne.

1 kommentar:

  1. Ja fysj det var et skikkelig drittvær den dagen.
    Håper vi får flere slike dager til sommeren:-)

    SvarSlett