Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

søndag 22. mai 2011

Med Tjoli på tur.

Ole Håvard "Tjoli" Olsen var den som satte meg i en kajakk i mai 2009, og skubbet meg utpå. Han skubbet igang en kajakkinteresse som ser ut til å nå nye høyder for hver sesong. Søndag var det min tur å skubbe på. Tjoli hadde ingen loggførte turer i år, og i nå var det på tide.

Vår i Honningsvåg

Grotta på Altsula

Vi padlet fra Sarnes, og rundet Altsula i tilnærmet sommervær. Blikkstille hav gjorde at vi kunne svinge innom grotta også. Tjoli vet å velge padledager.

Ole Håvard i CD Storm

Da er Stormen kommet på vannet i år, og neste tur er ikke langt unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar