Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

mandag 24. mai 2010

Å redde seg selv.......

I dag dro Tjoli, Ailin og jeg ut på en liten "toilltur" fra Østerelva. Det ble etterhvert en liten treningsøkt med egenredning i fokus. Ailin vil helst lære seg rulla i går, men da bør hun kanskje ha en bedre instruktør enn meg, òg få en halvtime med personlig oppfølging. Cowgirl-entringen sitter iallfall!

Jeg får til rulla i Romanyen, men bare èn vei, og det ligger mange repetisjoner foran meg før jeg kan si at jeg KAN den. Tjoli filmet en snutt, men det er jo svært avansert teknologi vi snakker om her, så jeg klarte ikke å legge den ut i bloggen.

Romanyen, ja.......Den må sendes til Tromsø, for cockpitringen løsnet igjen. Det må vel snart være slutt på uflaksen med kajakkene mine? Alf lovte å ekspedere saken fort, og sendte dessuten en overraskelse med den siste utstyrsleveransen. Den skal jeg komme tilbake til:-)Han mumler noe om nutrilett også, men den går vi ikke på!

Tjoli og Eek.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar