Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

lørdag 4. juni 2011

Rull&tull i Selvågen

I dag ble det en liten tur rundt Selvågklubben på meg og Lars. Det ble ikke mange kilometer, men mye moro.


Lars i røret....


Vi snirklet oss langs fjæra til vi var på utsiden av flyplassen. På tilbaketuren ble det litt surfing og et par ruller i bølgene. Mest for å prøve om rulla sitter når havet ikke er helt flatt. Det gikk fint.

Foroverlent rulle er neste post på programmet, og i dag hadde jeg lyst til å begynne med øvingen. Det er bare det at enkelte dager blir alt feil. I dag var en sånn dag, og det ble mye fliring, kameratredning, og saltvann i hodet. Til slutt var konsentrasjonen på et lavmål, og jeg besluttet å gå i land.

Her er en rulle som ble litt FOR effektiv :-) Og denne ble litt bedre...

Det blir i alle fall ikke verre.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar