Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

onsdag 31. mars 2010

Kajaksport Artisan -nå også med ror!

Navigator ror

I dag hadde jeg kajakken "på slippen", og fikk ordnet roret igjen etter siste lørdags hendelser:-) Jeg har vært bevisst på at jeg skal padle mest mulig uten ror for å lære kajakken å kjenne, og for å lære meg teknikker. Det har fungert rimelig greit, og det er jo bra å vite at man kan håndtere båten dersom roret skulle ryke på en langtur. Artisan er en båt som klarer seg veldig bra uten roret, men det er jo godt å ha ting i orden uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar