Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

mandag 23. august 2010

Ryktene om min død er betydelig overdrevet........

Men, ja, det har vært stille på bloggen i sommer! Lars Eirik og jeg har satt oss som mål å padle i alle årets måneder, men juni og juli (!) utgikk. Det har vært både seilturer og fjellturer, og jeg skal legge ut noen bilder etterhvert. Kameraet mitt er i Alta, tror jeg...

I dag ble det i allfall en padletur, og jeg, Tjoli og Robert fikk oss en runde i Sarnesområdet. Det var godt å være i cockpiten igjen. Har hatt vondt i en albue i hele sommer, og det lugger litt etter dagens tur også. Må kanskje sjekke det der....

Til helga er det planlagt tur til Reinøya i Porsangerfjorden, med lavvo, reinkjøtt, tilhørende drikke (sprit), og rekvedbål i mørtna! Det begynner nemlig å bli mørkt om kvelden nå, og det er bestandig godt.

Satser på å komme sterkere tilbake her utover høsten, og da forhåpentligvis med bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar