Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

tirsdag 14. februar 2012

Hyttehelg på Ongajàvre.

Hytteturen til Ongajàvre i fjor var en suksess, og vi bestemte oss for å ta en tur i år også. Det var akkurat nok sne til at løypa var åpnet. 7 voksne og en hund dro avgårde fra Mathisdalen på fredags ettermiddag.

Kaldt på isen
Det ble litt isfiske, men mest avslapning med god mat og drikke. Hyttelivet er godt!

Pappa slapper av i varmen på terrassen.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar