Hei!

Velkommen til min kajakkblogg! Her legger jeg ut turbeskrivelser og bilder fra mine kajakkturer. Å padle havkajakk på 71' Nord gir meg en perfekt blanding av naturopplevelser og action! To måneder i året er sola helt fraværende, mens vi får betalt tilbake om sommeren med to måneders midnattsol. Med Barentshavet som nærmeste nabo er utfordringene mange. Vi gjør likevel vårt beste for å få kajakksesongen til å vare hele året! Som medlem av padlegruppa "Nordkaperne" håper jeg at flere får oppleve Nordkapp fra kajakken.

lørdag 12. februar 2011

Årsmiddag i "Nordkaperne".

I mangel av padlevær, fant Hugo ut at administratorene i Nordkaperne burde arrangere en middag og møte for seg selv. Undertegnede og Lars Eirik ble invitert på lutefisk, øl og akevitt i Kamøyvær.

Agendaen for møtet var -og er fortsatt- noe uklar, men middagen var fullt på høyde med det beste i Europa. Det ble heftige diskusjoner rundt alle tema, og et høydepunkt var utvilsomt litt utpå kvelden da Hugo sier: "Hør her!", hvorpå Isaksen straks bryter inn "Nei, hør no heller her!" Da savnet jeg en ordstyrer....


Ord blir overflødige.....

Vi hadde en meget bra kveld, og den ble ytterligere forlenget, da veien hjem ble nattestengt pga dårlig vær. Ca kl 0400 hadde alle lagt seg -noen flere ganger- og møtet ble hevet engang på lørdags formiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar